Med MediaPadel vill vi skapa möjlighet för branschen att nätverk och knyta kontakter på ett coronasäkert sätt – därför har vi dragit igång årets roligaste padelturnering. Nu står det klart att branschorganisationen IAB går in som sponsor till tävlingen.
IAB uppdrag är att ena, påverka och utbilda branschen. I deras Task Forces samlas ett stort antal aktörer för att skapa standards och riktlinjer för annonsering. Regelbundet arrangeras seminarier och man erbjuder certifieringskurser för att utbilda branschen och främja utvecklingen i Sverige. IAB tror på sociala sammankomster och på nätverkande i dess olika former. MediaPadel skapar en fantastisk möjlighet för just detta, varför man väljer att sponsra turneringen.
IAB Sverige är en branschorganisation för digital marknadsföring. De ingår i ett globalt nätverk med 47 IAB-organisationer i världen. Vi är glada och stolta över att de valt att sponsra MediaPadel och göra initiativet möjligt.
Läs mer om IAB här: https://iabsverige.se/
Anmäl dig till padeltävlingen här: https://app.mediapadel.se/register
Genom att använda vår hemsida godkänner du vår cookie policy